Tentoonstellingen

Uitslagen Westlandse kampioenschappen 2015

Zie tabblad

Bondskampioenschappen 2014

Van 16 t/m 18 januari zijn weer de Bondskampioenschappen gehouden in Apeldoorn.De keuring was geheel afwijkend dan wat wij gewend zijn. Het was een Engelse keuring. De keurbrief gaf alleen de naam van de vogel, het kooinummer, totaal aantal behaalde punten en 2 of 3 opmerkingen.Dit komt omdat het keurmeesterbestand steeds kleiner wordt en er sneller gekeurd moet worden door minder keurmeesters.Overigens waren de uitslagen toch weer goed tot redelijk.Michel van Es behaalde met:Kleine Grasparkiet Lichtgroen 87, 92, 92+ Brons en 93+ kampioen.Valkparkiet wildkleur pop 90 punten.Valkparkiet cinnamon pop 89 en 93 kampioen van Nederland.Johan van der Starre behaalde met: Halsbandparkiet blauw man 91 punten.Halsbandparkiet grijs pop 91 punten.Halsbandparkiet grijsgroen cinnamon pop 93- punten en Zilver.Halsbandparkiet albino 92 punten en Brons