Over Ons

Mededelingen

Interim bestuur:Voorzitter J. van Wingerden Secretaris H. J. Berendse a.i. Penningmeester J. van der KnaapRingen Commissaris J. Koppert Materialen Commissaris vacant PR/Nieuwsbrief L. de Wilde Leden K. van der Salm, G. v. Uffelen

Ere voorzitter:L.A. van der SandeErelid: J. Baljeu in leven L. v. Gaalen A.A. van HaasterenLeden van verdienste:J.J. BaljeuH.J. BerendseS. v.d. BergJ. de GierC. HaaringA. v.d. Hout A. Kester in leven C.A. Kuijvenhoven J. Neerscholten L. van Santen J. v. Soestin leven J.M.M. Vogels P.J. v.d. ValkA.J.M. v.d. Wilk P. Vrij Website:Beheer H.J. Berendse Stuur een email Inhoud Bestuur VVWLeden VVWLeden Website (gratis) Gebruiksvoorwaarden Lees: Gebruikersvoorwaarden Privacy beleid Lees: Privacy beleid Toegankelijkheidsverklaring Lees: Toegankelijkheidsverklaring Notitie: Laatst gewijzigd: 01-08-2017

Het bestuur stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden vermeld op deze website.Bestuur Vogelvereniging Westland

Bestuur Westlandse Vogelvrienden

Voorzitter: Jan v. WingerdenSecretaris: H.j. BerendsePenningmeester: Leo de WildeRinge commissaris Cees de HaasMateriaal commissaris Wim van Starrenburg

Bestuur De Liervogel

Voorzitter: Rinus HoogeboomSecretaris: Jacob de BruinPenningmeester: Jacob de Buin a.i.Ringe commissaris Marco volkeringMateriaal commissaris Dirk koppenol

Bestuur De Edelzanger

Voorzitter: Gerard StormSecretaris: Sjaak VerbeekPenningmeester: John BolRinge commissaris Ton ZuiderwijkMateriaal commissaris