Over Ons

Mededelingen

Interim bestuur:Voorzitter J. van Wingerden Secretaris H. J. Berendse Penningmeester J. van der KnaapRingen Commissaris J. Koppert Materialen Commissaris vacant Nieuwsbrief L. de Wilde Leden K. van der Salm, G. v. Uffelen

Ere voorzitter:L.A. van der SandeErelid: J. Baljeu in leven L. v. Gaalen A.A. van HaasterenA.A.M. ZuiderwijkJ.A.M. BolJ. v.d. KnaapG. StormK. v.d. salmJ. de BruinLeden van verdienste:J.J. BaljeuH.J. BerendseS. v.d. BergJ. de GierC. HaaringA. v.d. Hout A. Kester in leven C.A. Kuijvenhoven J. Neerscholten L. van Santen J. v. Soestin leven J.M.M. Vogels P.J. v.d. ValkA.J.M. v.d. Wilk P. Vrij Website:Beheer H.J. Berendse Stuur een email Inhoud Bestuur VVWLeden VVWLeden Website (gratis) Gebruiksvoorwaarden Lees: Gebruikersvoorwaarden Privacy beleid Lees: Privacy beleid Toegankelijkheidsverklaring Lees: Toegankelijkheidsverklaring Notitie: Laatst gewijzigd: 26-12-2018

Het bestuur stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden vermeld op deze website.Bestuur Vogelvereniging Westland

Statuten en reglementen

Hieronder vindt u de statuten en reglementen van Vogelvereniging Westland. dubbelklik op het pictogram.