Over Ons

Mededelingen

Interim bestuur:Voorzitter J. van Wingerden Secretaris H. J. Berendse Penningmeester J. van der KnaapRingen Commissaris J. Koppert Materialen Commissaris vacant Nieuwsbrief L. de Wilde Leden K.van der Salm, Ed Wubben

Ere voorzitter:L.A. van der SandeErelid: J. Baljeu A.A. van HaasterenA.A.M. ZuiderwijkJ.A.M. BolJ. v.d. KnaapG. StormK. v.d. salmJ. de BruinLeden van verdienste:J.J. BaljeuH.J. BerendseJ. de GierA. v.d. Hout A. Kester J. Neerscholten J. v. SoestP.J. v.d. Valk Website:Beheer H.J. Berendse Stuur een email Inhoud Bestuur VVWLeden VVWLeden Website (gratis) Gebruiksvoorwaarden Lees: Gebruikersvoorwaarden Privacy beleid Lees: Privacy beleid Toegankelijkheidsverklaring Lees: Toegankelijkheidsverklaring Notitie: Laatst gewijzigd: 26-12-2017

Het bestuur stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden vermeld op deze website.Bestuur Vogelvereniging Westland

Statuten en huishoudelijk reglement

Hieronder vindt u de statuten en reglementen van Vogelvereniging Westland. dubbelklik op het pictogram.

Statuten en huishoudelijk reglement

Huishoudeijk reglement

Privacy verklaring

Opmerkingen vanuit het bestuurIn de statuten staat vermeld een oprichtingsdatum van 15 mei 2016. Dit is de datum, dat de vereniging is ingeschreven in de Kamer van koophandel. Deze datum moet ook in de statuten worden vermeld. Echter de wezenlijke oprichtichtingsdatum is 16 januari 2018.In het Huishoudelijk reglement is artikel 15 toegevoegd m.b.t. de privacy van de leden en omgaan van het bestuur met de privacy. De artikelnummers van de overige bepalingen zijn daardoor met een nummer opgevoerd.